Zdjęcia produktowe od długiego już czasu przechodzą ogromną metamorfozę, a sklepy internetowe całkowicie zmieniły sposób prezentowania swoich produktów oraz usług. Zwykłe i nudne fotografie katalogowe stały się już rzadkością! Odpowiednio wykonane zdjęcia produktowe, które możemy podziwiać w sklepach internetowych coraz częściej prezentują nie tylko sam produkt, ale i inspirują, pokazując kontekst ich wykorzystania. Dzięki temu klienci otrzymują o wiele więcej bodźców, które mogą skłonić ich do zakupu. Dlatego też fotografia produktowa często odwołuje się do marzeń, pragnień oraz potrzeb konsumentów, już samym zdjęciem przekonując ich, że jest to produkt absolutnie wart swojej ceny!

Fotografia produktowa - dla kogo?

Niezależnie od tego czym się zajmujesz – prowadzisz salon samochodowy, mały sklepik z rękodziełem czy też ubraniami, musisz zadbać o odpowiednią ekspozycję swoich produktów. Odpowiednia jakość zdjęć mówi często więcej niż tysiąc słów! Klienci bardzo często kupują oczami, a chęć posiadania konkretnej rzeczy bardzo często wywoływana jest przez nagły impuls. Może być on spowodowany doskonałymi recenzjami danego produktu, przychylnymi opiniami osób, których zdanie szanujemy oraz respektujemy, można go również wywołać za sprawą kreatywnych, cieszących oczy fotografii. Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto choć raz nie zakochał się w produkcie ze zdjęcia ze względu na jego formę, kolorystykę bądź uczucia, które w tym momencie w nas wywoływał. Kreowanie pragnienia za pomocą obrazów to najbardziej wdzięczna metoda zachęcenia potencjalnych klientów do zakupu!

Co jest zadaniem fotografii produktowej?

Głównym zadaniem fotografii produktowej jest wywołanie w potencjalnym kliencie natychmiastowej potrzeby zakupowej. Nawet, jeśli dany przedmiot absolutnie nie jest mu potrzebny do życia! Pamiętaj, że reklama musi być zawsze ukierunkowana na jak najbardziej atrakcyjne zaprezentowanie produktu – bez odpowiedniej sesji zdjęciowej okaże się ona zupełnie nieskuteczna! Efekty sesji produktowej wykorzystasz zarówno w klasycznych, papierowych katalogach, ulotkach, reklamach, ale również w sieci – na stronie internetowej, w sklepie online a także w mediach społecznościowych, tak istotnych dla każdej sprzedażowej marki.

Fotografia produktowa - niech zdjęcia mówią za Ciebie!

Fotografia produktowa to absolutna podstawa sukcesu w sprzedaży – zarówno tej tradycyjnej, jak i internetowej. To właśnie wygląd oraz odpowiednia prezentacja produktów decyduje o tym, czy klient kupi nasz produkt. W końcu wygląd produktu jest jednym z podstawowych wyznaczników, które bierzemy pod uwagę podczas zakupów. Nie możesz więc pozwolić, aby aby Twój sklep charakteryzował się mało profesjonalnymi oraz zniechęcającymi do zakupów zdjęciami. Jako specjalista w swojej dziedzinie pomogę Ci zaprojektować sposób prezentacji Twoich produktów od a do zet – zaczynając od zaplanowania przebiegu sesji zdjęciowej, wykonania odpowiednich zdjęć aż po postprodukcję. Korzystając z moich usług otrzymujesz kompleksową pomoc oraz doradztwo – na każdym etapie naszej współpracy.

Gdzie wykorzystasz efekty sesji produktowej?

  • w sklepie internetowym,
  • w katalogu, ulotce, ofercie,
  • w mediach społecznościowych.

Twoje produkty nigdy nie będą już takie same.
Wspólnie zdefiniujmy ich nową jakość!

Adam Ziarko